Skip to content
Finance Prospects Logo Finance Prospects Logo
  • HOME
  • ONZE DIENSTEN
    • HYPOTHEEKLEADS
    • HYPOTHEEKAFSPRAKEN
    • BEDRIJFSFINANCIERINGLEADS
    • MAKELAARSAFSPRAKEN
    • VASTGOEDLEADS
    • KREDIETLEADS
    • PORTEFEUILLE BEHEREN
    • CRM SOFTWARE
    • COMMERCIEEL MANAGEMENT
    • WERVING & SELECTIE
  • CASES
    • ZELF HYPOTHEEKLEADS BELLEN
    • GEFILTERDE AFSPRAKEN
    • STERK GEFILTERDE AFSPRAKEN
  • CRM LOGIN
  • OVER ONS
  • CONTACT
Gebruikersvoorwaarden CRMThomas van Doorn2019-02-20T22:03:51+02:00

Gebruikersvoorwaarden CRM - Finance Prospects B.V.

Artikel 1: Definities

In deze Gebruikersvoorwaarden worden de volgende begrippen met een beginhoofdletter gebruikt. Onder deze begrippen wordt verstaan:

1. Aanbieder: een financiële dienstverlener, voornamelijk geldverstrekkers, verzekeraars of andere productaanbieders welke via de Dienst aan Gebruikers de voorwaarden en eigenschappen van haar (financiële) producten aanbiedt ter inzage en vergelijking, met als doel het faciliteren van productkeuze en Aanvraag.
2. Aanvraag: een uitnodiging tot het doen van een aanbod (het uitbrengen van een offerte voor zijn advies- en/of bemiddelingsdienstverlening) door een Aanbieder.
3. Account: persoonlijk profiel dat exclusief door de Gebruiker wordt gecreëerd en beheerd nadat de Gebruiker zich heeft aangemeld voor de Dienst.
4. Dienst: de Dienst die Finix CRM gratis dan wel betaald via haar Website verleent en welke beschreven is op de Website en in Artikel 3 van de Gebruikersvoorwaarden.
5. Finix CRM: Finance Prospects B.V. statutair gevestigd te Apeldoorn en kantoorhoudende te Apeldoorn, aan de Boogschutterstraat 1, 7324 AE, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel Oost Nederland onder nummer 08196184.
6. Gebruiker: de natuurlijke of rechtspersoon die een Account in gebruik heeft en gebruik maakt van de Dienst.
7. Gebruikersvoorwaarden: de voorwaarden die van toepassing zijn op de Dienst.
8. Gegevens: al het materiaal dat en alle informatie die de Gebruiker ter beschikking stelt c.q. invoert bij het gebruik van de Dienst, waaronder ook de Persoonsgegevens van Gebruiker en zijn Klanten, alsmede alle data die wordt verwerkt en gecreëerd bij het gebruik van de Dienst.
9. Klanten: de natuurlijke personen of rechtspersonen die een contractuele relatie hebben met de Gebruiker en wiens (Persoons)Gegevens worden Verwerkt in het kader van het gebruik van de Dienst.
10. Klantportaal: het op het moment van opmaken (25-05-2018) nog te ontwikkelen klantportaal waarop Klanten van Gebruiker kunnen inloggen om het klantdossier te bekijken. Zodra het klantportaal live is, wordt onder Klantportaal het live klantportaal verstaan.
11. Overeenkomst: de (elektronisch gesloten) overeenkomst die de Gebruiker voorafgaand aan het gebruik van de Dienst met Finix CRM is aangegaan op basis waarvan de Dienst wordt verleend. De Gebruikersvoorwaarden, de Privacy Statement en de Verwerkersovereenkomst maken onderdeel uit van deze Overeenkomst.
12. Privacyreglement: dit reglement van Finix CRM dat beschrijft op welke wijze Finix CRM invulling geeft aan de bescherming van Persoonsgegevens van Gebruiker in overeenstemming met de wettelijke bepalingen zoals opgenomen in de AVG.
13. Schermnaam: de gebruikersnaam die de Gebruiker hanteert bij het gebruik van de Dienst.
14. Verwerkersovereenkomst: de afspraken die de Gebruiker en Finix CRM hebben gemaakt ten aanzien van de verwerking van de Persoonsgegevens van de Klanten.
15. Wachtwoord: het door de Gebruiker verkregen of zelf aangemaakte wachtwoord dat de Gebruiker, in combinatie met zijn gebruikersnaam, toegang geeft tot zijn Account.
16. Website: De website van Finix CRM (call.investonlinefinancieel.nl).

Artikel 2: Toepasselijkheid

1. Deze Gebruikersvoorwaarden zijn van toepassing op de Overeenkomst. Het Privacyreglement en de Verwerkersovereenkomst maken onverkort deel uit van de Overeenkomst.

2. Finix CRM is te allen tijde gerechtigd de Gebruikersvoorwaarden en het Privacyreglement eenzijdig te wijzigen en/of aan te vullen. De meest actuele versie zal op de website van Finix CRM te vinden zijn. Wijzigingen worden tijdens het gebruik van de Dienst onder de aandacht gebracht en daarnaast wordt de Gebruiker in de gelegenheid gesteld de nieuwe versie van de Gebruikersvoorwaarden te downloaden, de wijzigingen in te zien en deze te accepteren.

3. Indien de Gebruiker de aangepaste Gebruikersvoorwaarden niet accepteert, is hij bevoegd het gebruik van de Dienst met onmiddellijke ingang te beëindigen door een email te sturen aan info@financeprospects.nl.

4. De Gebruikersvoorwaarden zijn voor het laatst gewijzigd op 25 mei 2018.

Artikel 3: Beschrijving van de Dienstverlening

1. De Dienst biedt de mogelijkheid om gegevens omtrent personen, hypotheken, verzekeringen, consumptief kredieten en aanverwante woonlastenbeschermers op te slaan en te beheren.

2. De Dienst biedt de mogelijkheid Documenten op te slaan van Klanten bij hun dossier ten behoeve van de Aanvraag en het beheer.

3. De Dienst faciliteert het versturen van (offerte)aanvragen en documenten voor de onder lid 2 bedoelde producten, het inzien van de status van de Aanvraag en het ontvangen van offerteberichten van deze Aanbieders.

4. De Dienst biedt tools, koppelingen en documenten gericht op het optimaliseren van het adviestraject.

5. De Dienst biedt een Klantportaal om de Klant toegang te geven tot zijn Gegevens onder toezicht van de Gebruiker.

Artikel 4: Aanmelden bij Finix CRM

1. De Overeenkomst tot het gebruik van de Dienst komt tot stand zodra Gebruiker (via elektronische weg) instemt met de toepasselijke Gebruikersvoorwaarden en het Privacy Statement. De Overeenkomst wordt voor onbepaalde tijd aangegaan en kan worden beëindigd conform het bepaalde in Artikel 12 lid 4.

2. Om gebruik te kunnen maken van de Dienst, dient de Gebruiker over een Account te beschikken. De Gebruiker staat er jegens Finix CRM voor in dat de informatie die hij invoert bij het aanmaken en wijzigen van zijn Account compleet, waarheidsgetrouw, juist en actueel is. Het is niet toegestaan een Account aan te maken op naam van een ander die niet actief is binnen het bedrijf waar Gebruiker actief is. Het is alleen mogelijk om een Account aan te maken met een geldig eigen e-mailadres. Tijdens de registratieprocedure maakt de Gebruiker een gebruikersnaam en wachtwoord aan of wordt voor Gebruiker een gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt. Hierna kan de Gebruiker met zijn unieke gebruikersnaam en wachtwoord combinatie inloggen.

3. De Gegevens die de Gebruiker tijdens en na het registratieproces verstrekt, zullen worden opgeslagen in een database en worden verwerkt in overeenstemming met het Privacy Statement van Finix CRM.

4. De Gebruiker is zelf verantwoordelijk voor het geheim houden van zijn combinatie Gebruikersnaam en Wachtwoord. De Gebruiker is aansprakelijk voor al het gebruik dat via zijn Account van de Dienst wordt gemaakt. Finix CRM mag ervan uitgaan dat de Gebruiker ook daadwerkelijk degene is die zich aanmeldt met de betreffende Gebruikersnaam en Wachtwoord. Zodra de Gebruiker weet heeft, vermoedt of reden heeft te vermoeden dat een Gebruikersnaam en/of Wachtwoord in handen is/zijn gekomen van onbevoegden, dient hij Finix CRM daarvan op de hoogte te stellen, onverminderd zijn eigen verplichting direct zelf doeltreffende maatregelen te treffen, om het onrechtmatig gebruik te beëindigen, zoals het veranderen van zijn Wachtwoord.

5. Finix CRM behoudt zich het recht voor de inlogprocedure, het Wachtwoord en/of de Gebruikersnaam te veranderen indien zij dit noodzakelijk acht in het belang van het functioneren van de Dienst. Schermnamen zullen in ieder geval worden verwijderden/of worden teruggenomen of worden aangepast indien deze inbreuk maken op enige rechten van derden of anderszins door Finix CRM onwenselijk worden geacht.

Artikel 5: Gebruik van de Dienst

1. De Gebruiker aanvaardt dat de Dienst alleen de functionaliteit, Informatie en overige eigenschappen bevat zoals hij die aantreft in de Dienst op het moment van gebruik. Finix CRM sluit expliciet stilzwijgende garanties, toezeggingen en vrijwaringen van welke aard dan ook uitdrukkelijk uit, waaronder begrepen maar niet beperkt tot garanties, toezeggingen en vrijwaringen ten aanzien van de kwaliteit, veiligheid, rechtmatigheid, integriteit, juistheid en volledigheid van de Dienst.

2. De Gebruiker staat er jegens Finix CRM voor in dat hij gerechtigd is van de Dienst gebruik te maken en zal handelen in overeenstemming met deze Gebruikersvoorwaarden. Het gebruik van de Dienst en de daaruit voortvloeiende Gegevens alsmede de Content is volledig voor eigen risico.

3. De Gebruiker is verantwoordelijk voor de handelingen, waaronder het invoeren en verstrekken van Gegevens of informatie, die hij via de Dienst verricht. Onverminderd de overige bepalingen van deze Gebruikersvoorwaarden mogen deze handelingen: a. niet op onwaarheden zijn gebaseerd en/of misleidend zijn; b. geen virussen, Trojaanse paarden, wormen, bots of andere programmatuur bevatten die een geautomatiseerd werk of gegevens kunnen beschadigen, onbruikbaar of ontoegankelijk maken, wissen of zich toe-eigenen of die bedoeld zijn om technische beschermingsmaatregelen van de Website en/of de computersystemen van Finix CRM te omzeilen; c. geen oneigenlijk, onredelijk of disproportioneel beslag op de infrastructuur van de Dienst en/of de Website leggen zodanig dat hiermee het functioneren van de Dienst geheel of gedeeltelijk wordt belemmerd; d. de functionaliteit(en) van de Dienst en/of de Website niet belemmeren; e. niet bestaan uit het aannemen van een valse identiteit of het ten onrechte suggereren dat de Gebruiker bij Finix CRM betrokken is; f. niet in strijd zijn met enige geldende wet- en regelgeving; g. niet in strijd zijn met deze Gebruikersvoorwaarden, het Privacy Statement, de Verwerkersovereenkomst of enig ander juridisch document dat van toepassing is verklaard op de rechtsverhouding tussen Finix CRM of diens leveranciers en Gebruiker; h. geen inbreuk maken op rechten van Finix CRM of derden, waaronder Intellectuele eigendomsrechten of rechten met betrekking tot de bescherming van privacy; i. niet bestaan uit het versturen van berichten die naar het oordeel van Finix CRM in strijd zijn met de goede zeden, discriminerend of kwetsend van aard zijn, oproepen tot geweld, illegale activiteiten bevorderen en/of pornografisch, erotisch materiaal, dreigementen bevatten en/of kunnen worden aangemerkt als een illegale activiteit, kettingbrief of spam en/of op enig andere wijze indiscreet of incorrect zijn; j. niet op enigerlei wijze anderszins onrechtmatig zijn; k. de belangen en goede naam van Finix CRM niet schaden.

4. De Gebruiker vrijwaart Finix CRM voor aanspraken van derden ontstaan wegens door hem met behulp van de Dienst verrichte activiteiten, die op enigerlei wijze onrechtmatig zijn.

5. Finix CRM zal zich naar redelijkheid inspannen om de Dienst te verlenen. Ze garandeert echter niet dat de Dienst te allen tijde en zonder onderbrekingen of storingen toegankelijk is, noch dat de Dienst (inclusief de Gegevens en de Content) foutloos en/of volledig wordt geleverd. Storingen in de Dienst kunnen mede, doch niet uitsluitend, optreden als gevolg van storingen in de internet- en/of telefonieverbinding door virussen of fouten/gebreken. Finix CRM is op geen enkele wijze aansprakelijk of schadeplichtig jegens Gebruiker voor enige schade die voortvloeit uit of het gevolg is van het (tijdelijk) niet beschikbaar zijn of (tussentijds) uitvallen van de Dienst.

6. De technische eisen en faciliteiten die nodig zijn om van de Dienst gebruik te kunnen maken, waaronder begrepen maar niet beperkt tot hardware, internetaansluiting en/of mobiele telefoons alsmede de kosten voor het gebruik daarvan, komen voor eigen rekening van de Gebruiker.

Artikel 6: Gegevens

1. Door het invoeren, importeren of ontvangen van Gegevens in Finix CRM verleent Gebruiker automatisch aan Finix CRM een kosteloze, onbezwaarde, wereldwijde, sub- licentieerbare, niet-exclusieve licentie om deze Gegevens te gebruiken, te verveelvoudigen, te verspreiden, openbaar te maken en/of op enige andere wijze ter beschikking te stellen in verband met de Dienst, e.e.a. met uitzondering van het gebruik van Persoonsgegevens welke met in achtneming van het Privacy Statement, de Verwerkersovereenkomst en de geldende wet-en regelgeving worden verwerkt.

2. Indien Gebruiker van oordeel is dat bepaalde verspreiding van Gegevens met behulp van de Dienst onrechtmatig is, kan hij hiervan melding maken door een e-mail te sturen naar info@financeprospects.nl.

Artikel 7: Onderbreking of aanpassing van de Dienst

1. Finix CRM is gerechtigd, zonder voorafgaande bekendmaking en zonder daarmee schadeplichtig te worden: a. de Website en/of Dienst al dan niet tijdelijk buiten gebruik te stellen; b. het gebruik ervan te beperken indien zulks in haar opvatting noodzakelijk is, bijvoorbeeld in kader van het redelijkerwijs benodigde onderhoud van de Website en/of Dienst.

2. Finix CRM is gerechtigd, zonder voorafgaande bekendmaking, procedurele en/of technische wijzigingen en/of verbeteringen op de Website en/of Dienst aan te brengen.

3. Finix CRM is gerechtigd, zonder voorafgaande bekendmaking en/of verdere uitleg en zonder daarmee schadeplichtig te worden, de Website en/of Dienst te beëindigen.

Artikel 8: Intellectuele eigendomsrechten

1. De Intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de Website, de Dienst en de Content die Finix CRM aanbiedt, waaronder mede begrepen de Intellectuele eigendomsrechten op de teksten, afbeeldingen, berekeningen, vormgeving, foto’s, software, audiovisueel materiaal en overige materialen berusten bij Finix CRM en/of haar licentiegevers.

2. Het is Gebruiker niet toegestaan om (delen van) de Content zonder toestemming van Finix CRM openbaar te maken of te verveelvoudigen of kennisgevingen of vermeldingen met betrekking tot deze Intellectuele eigendomsrechten te verwijderen, onleesbaar te maken, te verbergen of te wijzigen. Gebruiker zal Finix CRM vrijwaren voor eventuele aanspraken van een derde, wegens inbreuk door de Gebruiker gepleegd op dienst Intellectuele eigendomsrechten.

Artikel 9: Privacy

1. Tijdens het aanmaken van het Account en gedurende het verlenen van de Dienst, worden de Gegevens van de Gebruiker en diens Klanten en relaties opgeslagen in de beveiligde omgeving en databases van Finix CRM. Deze Gegevens zullen conform het Privacy Statement (voor Gegevens van de Gebruiker) en de Verwerkersovereenkomst (voor Gegevens van Klanten en relaties) en de toepasselijke wet- en regelgeving worden opgeslagen en verwerkt.

2. Finix CRM legt passende technische en organisatorische maatregelen ten uitvoer om de Gegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking. Deze maatregelen garanderen, rekening houdend met de stand van de techniek en de kosten van de tenuitvoerlegging, een passend beveiligingsniveau gelet op de risico’s die de verwerking en de aard van de Gegevens met zich meebrengen. In de Verwerkersovereenkomst zijn deze maatregelen voor zover dit data betreft van Klanten in details opgenomen.

Artikel 10: Aansprakelijkheid

1. Finix CRM sluit, voor zover dit wettelijk toegestaan is, aansprakelijkheid uit voor alle schade die een Gebruiker lijdt door: a. het gebruik van de Dienst en/of de Website; b. het niet, niet volledig of niet veilig beschikbaar zijn van de Dienst, de Website of delen daarvan; c. onjuiste of onvolledige Content; d. het handelen van Gebruikers van de Dienst; e. wijzigingen in de Dienst of wijzigingen op de Website.

2. Voor zover er, ondanks het bepaalde in Artikel 10.1, toch nog enige aansprakelijkheid op Finix CRM rust, is deze aansprakelijkheid jegens de Gebruiker, uit welke hoofde dan ook, te allen tijde per gebeurtenis en per jaar gemaximeerd tot 500,00 euro. In ieder geval zal de aansprakelijkheid van Finix CRM nooit hoger zijn dan tweemaal het bedrag dat door de Gebruiker aan Finix CRM aan vergoedingen is voldaan in het aan de gebeurtenis voorafgegane jaar. Een reeks samenhangende gebeurtenissen in een kalenderjaar geldt als één gebeurtenis.

3. Finix CRM is nooit aansprakelijk voor gevolgschade, waaronder mede begrepen zuivere vermogensschade, gederfde omzet en winst, verlies van Gegevens en immateriële schade, verband houdend met of voortvloeiend uit de Dienst die Finix CRM verricht en/of jouw gebruik van de Website.

4. Finix CRM aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid noch verantwoordelijkheid met betrekking tot websites, producten en/of diensten van derden. Onder derden wordt mede verstaan de (rechts)personen die op welke wijze dan ook verbonden zijn aan de Dienst en/of op de Website worden vermeld.

5. Gebruiker vrijwaart Finix CRM voor alle schade, waaronder eigen schade en schade van derden of andere Gebruikers, die is ontstaan en verband houdt met of voortvloeit uit het gebruik door Gebruiker van de Dienst, alsmede voor schade, waaronder schade van derden, die is ontstaan door schending van deze Gebruikersvoorwaarden en/of enige andere rechten van derden door de Gebruiker.

6. De in deze Gebruikersvoorwaarden opgenomen beperkingen op de aansprakelijkheid van Finix CRM gelden niet: a. in geval van aanspraken van de Adviseur op schadevergoeding ten gevolge van dood of lichamelijk letsel; of b. indien sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid van de bedrijfsleiding van Finix CRM.

7. Voorwaarde voor het ontstaan van enig recht op schadevergoeding is steeds dat de schade binnen één (1) jaar na het ontstaan daarvan schriftelijk bij Finix CRM wordt gemeld.

Artikel 11: Tarieven en vergoedingen

1. De Gebruiker is aan Finix CRM een vergoeding verschuldigd voor door hem van Finix CRM afgenomen Diensten volgens de daarvoor vastgestelde tarieven. De bedragen worden verhoogd met BTW en eventuele andere van overheidswege opgelegde heffingen.

2. De tarieven kunnen bestaan uit eenmalig verschuldigde bedragen, maandelijks of anderszins periodiek verschuldigde bedragen en bedragen die zijn verschuldigd voor aanvullende diensten. De tarieven worden door Finix CRM bekend gemaakt, onder meer via haar website en haar overige officiële communicatiemiddelen en zijn enkel van toepassing wanneer Finix CRM een bewijs kan overleggen dat De Gebruiker akkoord gegaan is met deze tarieven.

3. Finix CRM heeft het recht de tarieven te verhogen en zal hier minimaal 30 dagen voor de ingangsdatum van het nieuwe tarief over berichten.

4. De voor de Dienst verschuldigde vergoeding wordt maandelijks voorafgaand aan de gebruiksperiode via automatische incasso in rekening gebracht.

5. Finix CRM zal minimaal twee (2) incassopogingen ondernemen voordat tot een opschorting van de Dienstverlening wordt overgegaan. De gebruiker wordt hiervan achtenveertig (48) uur voor opschorting hiervan op de hoogte gesteld. Het is de verantwoordelijkheid van de Gebruiker dat de incasso kan plaatsvinden.

6. Kosten voor het verhalen van de niet door de Gebruiker betaalde vergoedingen worden in rekening gebracht bij de Gebruiker.

Artikel 12: Opschorting en beëindiging van de Dienstverlening

1. Met inachtneming van hetgeen elders in deze Gebruikersvoorwaarden en bij wet is bepaald, is Finix CRM gerechtigd de (toegang tot) Dienst of een dienst van derden geheel of gedeeltelijk op te (laten) schorten indien de Gebruiker een verplichting jegens Finix CRM niet nakomt en deze niet nakoming die opschorting rechtvaardigt. De verplichting tot betaling van de periodieke vergoedingen als bedoeld in Artikel 11 en van de overige verschuldigde vergoedingen blijft gedurende de tijd van opschorting bestaan.

2. De opschorting zal worden opgeheven indien de Gebruiker alsnog aan zijn verplichtingen heeft voldaan, tenzij Finix CRM haar overeenkomst met de Gebruiker reeds rechtsgeldig heeft ontbonden of beëindigd. Voor de opheffing kan een bedrag aan heraansluitkosten verschuldigd zijn. Finix CRM is op generlei wijze aansprakelijk voor enige vorm van schade die uit de opschorting van het Account voor Gebruiker zou kunnen voortvloeien

3. Finix CRM is tevens bevoegd om zonder ingebrekestelling of mededeling tot gehele of gedeeltelijke opschorting over te gaan indien: a. de Gebruiker dusdanig de belangen van Finix CRM schaadt dat van Finix CRM niet verlangd kan worden de Dienst voort te zetten, hiervan is in ieder geval sprake indien: i. De Gebruiker handelt in strijd met deze Gebruikersvoorwaarden en/of andere door Finix CRM aan Gebruiker via de Website en/of de Dienst gecommuniceerde regels en dit handelen, ondanks een waarschuwing van Finix CRM, voortzet; ii. het handelen van de Gebruiker, naar het oordeel van Finix CRM, schade aan de Gebruiker zelf, aan andere Gebruikers, derden of aan Finix CRM kan toebrengen; b. Finix CRM daartoe is gehouden op last van een daartoe bevoegde instantie.

4. De Gebruiker heeft het recht op elk gewenst moment het gebruik van de Dienst te beëindigen, in welk geval de Dienst doorloopt tot het einde van de maand volgend op de maand waarin de Gebruiker Finix CRM op de hoogte heeft gesteld van de beëindiging. Dit ontslaat de Adviseur niet van zijn eventuele betalingsverplichting, welke doorloopt tot het moment van beëindiging van de Dienst.

5. Bij beëindiging van de Dienst heeft de Gebruiker geen toegang meer tot zijn Gegevens. Gebruiker is zelf verantwoordelijk voor het exporteren van zijn Gegevens voordat de Dienst eindigt.

Artikel 13: Varia, toepasselijk recht en bevoegde rechter

1. Op deze Gebruikersvoorwaarden en het gebruik van de Dienst en de Website is Nederlands recht van toepassing.

2. Alle geschillen die tussen Gebruiker en Finix CRM mochten ontstaan, zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement Gelderland, niettegenstaande het recht van Finix CRM in de betreffende situatie een andere rechter aan te wijzen. Deze forumkeuze kan er niet toe leiden dat de Gebruiker de bescherming verliest die hij geniet op grond van de van toepassing zijnde dwingendrechtelijke bepalingen.

3. Deze Gebruikersvoorwaarden bevatten alle afspraken die Gebruiker en Finix CRM ter zake de Dienst hebben gemaakt. Zij treden in de plaats van alle eerdere afspraken en overeenkomsten die Gebruiker en Finix CRM ter zake de Dienst hebben gemaakt, respectievelijk hebben gesloten. Mondelinge mededelingen, toezeggingen of afspraken hebben geen rechtskracht, tenzij deze schriftelijk zijn bevestigd.

4. Finix CRM mag rechten en verplichtingen die voortvloeien uit de overeenkomsten die betrekking hebben op de Dienst overdragen aan derden en zal de Gebruiker daarvan op de hoogte stellen.

5. Is of worden deze Gebruikersvoorwaarden gedeeltelijk ongeldig, dan blijven Gebruiker en Finix CRM aan het overblijvende gedeelte verbonden. Finix CRM zal het ongeldige gedeelte vervangen door bedingen die wel geldig zijn en waarvan de rechtsgevolgen, gelet op de inhoud en de strekking van deze Gebruikersvoorwaarden, zoveel mogelijk overeenstemmen met die van het ongeldige gedeelte

© Copyright 2009 -    |   Finance Prospects B.V.   |   Kantoor Apeldoorn: Boogschutterstraat 1, 7324 AE |   Juridisch |   Vacatures