Toegang tot nieuwe prospects

Koop realtime leads in uw regio. De leads worden automatisch in uw CRM account gezet, waarna u ze efficiënt kunt opvolgen om tot het maximale resultaat te komen. Heeft u zelf geen tijd om te bellen? Schakel dan ons callcenter in. U kijkt realtime mee vanuit uw account. Wij bevestigen de afspraak vanuit uw naam en sturen namens u een afspraakbevestiging.

Workflow: van lead tot dossier

FINIX CRM kent van lead naar uiteindelijk afgehandeld dossier, een vaste workflow. Een prospect of bestaande klant kan handmatig ingevoerd worden, maar wij bieden ook mogelijkheden om ze automatisch te importeren in uw account. Een prospect begint de flow in de leadfase, gaat daarna naar de afspraakfase, aanvraagfase en uiteindelijk de dossierfase. Voor ondersteuning in elke fase bieden we diverse functionaliteiten.

Geautomatiseerde communicatie

Finix CRM biedt diverse mogelijkheden voor geautomatiseerde communicatie. Per status bestaat een standaard template die u naar wens kunt aanpassen. Diverse templates zijn dynamisch opgebouwd. Zo kunt u met een druk op de knop een e-mail of brief genereren die de klant precies vertelt hoe zijn of haar dossier ervoor staat. Finix CRM ondersteunt het versturen van bulkmailings. Gebruik de filters voor het maken van een selectie uit al uw prospects en klanten en stuur ze allemaal tegelijk een e-mail.

Callcenterfunctionaliteiten

In FINIX CRM is een geautomatiseerde dialer verwerkt. U heeft aan een internetverbinding, een headset en (gratis) te downloaden programma genoeg om vanuit FINIX CRM geautomatiseerd te kunnen bellen. U belt uit via een aan u te koppelen telefoonnummer. Inbound calls worden doorgeschakeld naar een telefoonnummer naar keuze. Gesprekken kunnen worden opgenomen en worden automatisch bij de klant opgeslagen. Er zijn uitgebreide statistieken beschikbaar waarmee u de presentaties van een beller kunt volgen.

Online agenda

Finix CRM biedt verschillende mogelijkheden voor het invulling geven aan uw agendabeheer. U krijgt van ons een agenda en heeft de mogelijkheid om uw bestaande agenda te synchroniseren met uw account. Afspraken en reminders worden automatisch in uw agenda geplaatst. Het maakt het niet uit vanuit welk apparaat het agenda-item geplaatst wordt, het agenda-item is overal realtime beschikbaar en kan vanuit meerdere apparaten aangepast worden.

Geen dubbele data meer

Het is niet efficiënt om dezelfde gegevens in verschillende systemen te moeten invoeren. Finix CRM ondersteunt diverse koppelingen waarmee data gedeeld kan worden met andere systemen. Finix CRM faciliteert o.a. een koppeling met Finix Advies en EDR Works (voor het laten voorfinancieren van facturen middels factoring).

Verdien aan cross-sells

Finix CRM biedt de mogelijkheid om commerciële kansen aan te brengen bij partners (of een andere interne afdeling) en de aantallen en waarde hiervan te registreren. Hiermee stimuleert u extra verkoopkansen binnen en buiten het bedrijf, waarmee u uw verdienmodel verbreedt.

U heeft de mogelijkheid commerciële kansen aan te brengen bij partners die reeds door Finix CRM geselecteerd zijn. U ontvangt per goedgekeurde commerciële kans een onderling afgesproken vergoeding. Voor elk bedrijf bestaat tevens de mogelijkheid om eigen cross-sell partners in te stellen en elke commerciële kans een waarde mee te geven.

Data importeren en exporteren

Data is enorm belangrijk vandaag de dag. Finix CRM faciliteert het flexibel omgaan met data, maar wel zodanig dat dit op een veilige manier gebeurt. Exporteer uw klantdata naar andere systemen of importeer klantdata van andere systemen in Finix CRM.

Statistieken van de prestaties

In Finix CRM vindt u verschillende statistiekenpagina’s waarop de prestaties van uw organisatie worden gepresenteerd. Zie realtime welke conversie u behaalt op de door u ingekochte leads of leg de prestaties van uw binnendienstmedewerkers bloot door te bekijken wie het meest actief geweest is met de dossiers.

Vraag een demo aan!

Probeer Finix CRM geheel vrijblijvend. Neem contact met ons op voor een gratis demo-account.

Neem contact op